Vásárlással kapcsolatos információk

0. Felelősség:

A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Üzemeltető nem vállal felelősséget. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Üzemeltető nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

1. A szerződés létrejötte:

Az elektronikus visszaigazolás nem jelenti azt, hogy az eladó elfogadta a megrendelésüket és a termék leszállítására kötelezettséget vállalt. Az e-mailben küldött visszaigazolás annyit igazol, hogy a megrendelésük az eladóhoz megérkezett. Ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a kereskedő nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban foglalt feltételekkel.

2. Ügyfélszolgálat:

Amennyiben a Webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Az általunk forgalmazott termékek – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeljük illletve egyes termékeknél a termékadatlaporól letölthetők. 

  • Munkanapokon 8:30-16:00 óra között vagyunk telefonon elérhetők.
  • 12:00-12:30 között ebéd időt tartunk.
  • E-mailen feltett kérdéseikre munkaidőben vagy a következő munkanapon tudunk válaszolni.

3. Árak:

  • Webáruházunkban található árak bruttó fogyasztói árak. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek! Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

4. Fizetési módok:

Három fizetési mód lehetséges:

  • Utánvétellel történő fizetés kézbesítéskor készpénzben a futárnál.
  • Előre utalással.
  • Bankkártyával az oldalon.

5. Kiszállítás:

A csomagot az alábbi futárszolgálatok egyike viszi házhoz:

  • MPL, Sameday, Kovatrans illetve a DPD Futárszolgálat. A rendelt termékekhez tartozó csomagszámokat SMS-ben ill. emailben küldjük el.

Utánvétel, előre utalás és bankkártyás fizetés esetén: 

  • Az utánvétellel történő kiszállítás díja minden esetben fel van tüntetve az adott termék terméklapján.
    Az utánvéttel megrendelt terméket a futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között szállítják ki (ezért lehetőleg a munkahelyére kérje a szállítást). A kézbesítés előtti munkanapon e-mailben értesítést kap. Sikertelen kézbesítés esetén telefonon egyeztetnek, vagy értesítőt hagynak.
    A termékeket csak Magyarországon belül áll módunkban kiszállítatni.

6. Szállítási idő:

  • A szállítási idő utánvét esetén a megrendeléstől számított, előre utalás esetén a vételár számlánkra érkezését követő, bankkártyás fizetés esetén a fizetést követő kb. 4-7 munkanap.

A fent említett szállítási idők alól KIVÉTELT KÉPEZNEK AZ ELŐRENDELHETŐ TERMÉKEK, ezek várható szállítási ideje az adott termék terméklapján található meg.
Amennyiben a fenti határidő valamilyen okból kifolyólag nem tartható, úgy a Vásárlót külön értesítjük. A
szállítási idő változásáért felelősséget nem vállalunk!

Webshopunkban történt rendelésével minden Vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen Á.SZ.F.-et, illetve tisztában van a rendelés menetével.

Átvétel és csomagolás:

  • A csomagot átvételkor a kézbesítő jelenlétében vizsgálja meg és amennyiben sérülést tapasztal, kérjen jegyzőkönyvet! A szállítás során keletkezett kárral kapcsolatos reklamációját legkésőbb a kézhezvételtől számított 1 napon belül e-mail címünkre írásban jelezze felénk.
  • Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
  • A Fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított 3 munkanapon belül érvényesíthet csereigényt, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
  • Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címünkre vagy írjon a Kapcsolatfelvételi űrlapra

Fotók nélkül csak bontatlan csomagolású termékeket áll módunkban visszavenni!

Fontos!!

  • A termék csomagolását kíméljék meg kibontásnál! A termékeket kizárólag az eredeti állapotban lévő csomagolásukban vesszük vissza!

Ki élhet az ellállási jogával:

  • Az elállás jogával kizárólag azok a Vásárlók élhetek, akik a hatályos jogszabályok szerint Fogyasztónak minősülnek.
  • Fogyasztó az aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Bt., Rt., Kft., e.v. és egyéb cégforma nem minősül fogyasztónak, így nincs elállási joga sem.

Fontos tudni:

  • Az elállási jog nem biztosít többletjogokat a bolti vásárlással szemben. A 14 napos elállási jog arra hivatott, hogy a Vásárló a terméket meg tudja tekinteni és kipróbálni, úgy ahogy azt a bolti értékesítés során is meg tudná tenni. A termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt bekövetkezett értékcsökkenést a Vásárlónak meg kell térítenie a Vigor Life Kft. számára.

A Vásárló kötelezettségei elállás esetén.

  • A Vásárló köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. (1107 Budapest Száva utca 9. "D" épület.). A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
  • Elállás esetén a Vásárló kötelessége a termék visszaszállításáról gondoskodni, így őt terheli a termék visszajuttatásának csomagolási és szállítási díja.
  • A Vigor Life Kft. kizárólag a sérülésmentes, nem vagy rendeltetésszerűen használt, hiánytalan csomagolású és még újként értékesíthető termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a Vásárlót terhelik. A visszaszállítás során sérült vagy eltűnt áruért felelősség a Vásárlót terheli. Az áru hiányában semmilyen kötelezettség nem terhel minket.

Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért:

  • A Vásárló a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
  • A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videókamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbi félreértések elkerülése végett van szükség (pl. ha a visszaküldött termék sérült vagy hiányos volt).
  • A Vásárló az őt megillető elállási jogot tartozik rendeltetésszerűen, e jogával vissza nem élve gyakorolni. Visszaélésnek minősülő elállás esetén a Vigor Life Kft. mentesül a termék visszavételének és a vételár visszafizetésének kötelezettsége alól.
  • A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Vigor Life Kft. a Vásárló által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát.

Garancia:

A termékekre a törvényi kötelezettség szerinti garanciát vállalunk.

A jótállás időtartama eladási ártól függően:

  • 10 000-100 000 forintig: 1 év
  • 100 000-250 000 forintig: 2 év
  • 250 000 forint felett: 3 év.
    * Ez alól kivételt képeznek a 270/2020. (VI. 12.) Kormányrendelet , a 151/2003 (IX.22.) és a 270/2020. (VI.12.) Kormányrendelet melléklete szerint meghatározott tételek.

A TERMÉK MEGHIBÁSODÁSA ESETÉN A KÉSZÜLÉKHEZ MELLÉKELT SZÁMLÁVAL ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKAT KERESHETI TÁJÉKOZTATÁS CÉLJÁBÓL. A GARANCIÁLIS TERMÉKEK SZERVIZBE JUTTATÁSÁNAK KÖLTSÉGE A VÁSÁRLÓT TERHELI.

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.